28 Ağustos 2013 Çarşamba

BİRAZ DA BENDEN...

       Deniz kokusu alır beni ve bir yerlere götürür. Suyun üzerindeki kıpırtılar, kayalara yavaşça dokunuşu, karşı kıyın bana uzanmaya çalışan ışıkları... Bunları izlerken uzaktan bir yerden bir salıncağın demirinin sürtünme sesi ve derinden ama hararetli bir sohbet... Muhtemelen konu memleket meseleleri. Hayat bu işte diyorum birden. Hayat bu!
       Yaz mevsiminin bu güven veren ılık havasını seviyorum. Sanki kulağıma:" Başak havalar bir daha hiç soğumayacak bir daha hiç kış olmayacak." diyor. Bu bana gönlümde de hiç kışın olmayacağını düşündürüyor ve yaz akşamlarının mutluluk oyunlarında başrolü oynatıyor. Bir delinin hayata karşı olan o çılgın ve tutkulu bağlılığıyla bağlanıyorum. Zafer kazanıyorum tekrar tekrar ve tekrar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder