21 Nisan 2017 Cuma

AŞKIN GÖZYAŞLARI TEBRİZLİ ŞEMS/ SİNAN YAĞMUR'U OKUDUNUZ MU?

Günler, aylar süren bir çabanın sonunda kitabımı bitirebildim. Sanılmasın ki kitap çok skıcı, sürükleyici değildi de ondan bitmedi. Bu tamamen
benim hatamdı. Bazı özel sebeplerden diyebilirim. Sinan Yağmur daha öncede okuduğum ve kalemini çok beğendiğim bir yazardır. Kitaplarında tasavvufu işleyen yazarın bu kitabı da Şems ve Mevlana'yı çok farklı anlatmış, Şems- Mevlana'nın hakkında hiç bilinmeyen yönlerini işlemiştir.
Sinan Yağmur'un hiçbir kitabını okumaktan pişman olmadım. Bu kitapta beni yanıltmadı. Şems'in öğretileri hiç bir kişisel gelişim kitabında bulunamayacak kadar güçlü ve değerli. Özellikle Sultan Veled'e öğütleri beni çok etkiledi. Altı çizilecek hatta çerçeveye alınacak çok çümlesi var.  
Mevlana Şems ile tanışmadan önce de çokbüyük bir değerdir ama onu Mevlana yapan Şems'tir. Konya'ya gidildiğinde Hz. Mevlana'nın türbesine mutlaka gidilir ve ziyaret edilir. Fırsat bulursanız Şems'in türbesini de ziyaret edin. Ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. 
İyi okumalar...

"Bilinçsizce yaşanan ahlak,erdem değildir. Olsa olsa güdüsel taklitçiliktir." 
ŞEMS
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder