15 Nisan 2016 Cuma

KOVAN/ LALINE PAULL OKUDUNUZ MU?

                     Bu seferki kitabım Martı Yayınlarından çıkmış. Bu kitabı çok uzun zaman önce almıştım. Sanırım bir seneyi geçmiş olabilir. Kitabı okumaya başladıktan  kısa bir süre sonra hiç de düşündüğüm gibi olmadığını anladım. Biraz hayal kırıklığına uğradım, diyebilirim. Defalarca bırakmayı düşündüm ama her seferinde birkaç gün geçtikten sonra bir daha elime aldım. Zaman zaman sevimli gelse de "Niye okuyorum ben bunu?"diye diye kitabı bitirdim. Ben bu kitabı son iki sayfası için okuyormuşum. Çok güzel bir final olmuş. Gözlerim şöyle bir doluyormuş gibi oldu geri toparladım:) Ortaokulda dondurmasını yalarken dilini arı sokmuş biri olarak arılardan pek haz ettiğim söylenemezdi. Bu kitaptan sonra onlara daha bir ılımlı bakar oldum. Hayatları da hiç kolay değilmiş. İyi okumalar...  



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder