8 Aralık 2015 Salı

FAKAT MÜZEYYEN BU DERİN BİR TUTKU'YU OKUDUNUZ MU?



İletişim yayınlarından çıkan incecik bir kitap. İncecik ama insanın burnunun direğini sızlatıyor. Yanlış hatırlamıyorsam kitap geçen sene çıktı ve bir çok yerde bu kitabı gördüm. Kapağı ve adı çok dikkatimi çekti.  Ama çok gördüğüm
her şeye olduğu gibi bu kitaba da ön yargılı yaklaştım.  Geçen ay  dayanamayıp aldım ve iyi ki almışım diyorum şimdi. Kitap Arif'în yaşadığı aşk çıkmazından dolayı içine düştüğü bilinçaltı karmaşasını anlatıyor. Kitapta Sadri Alışık filmlerinin tadını bulacaksınız.  Satırları okurken bıçkın bir müzik kulaklarınızı dolduracak.
Herkesin bir hikayesi vardır, fakat bu hikayede sıradan öğelerin nasıl sembolleştirildiğini ve masalsı metaforları bulacaksınız. Kurgu ve kelimelerin birbirine bağlanışı gerçekten çok güzel. Bir oturuşta okunabilecek harika bir kitap. Benim tavsiyem imkanı olanların deniz kenarındaki bir çay bahçesinde ince belli bardaktan çaylarını yudumlarken okumaları.İyi okumalar. Avaramu...

" İçim, hafiften cızz etmişti.
  Cızz, gözümden buğu olup geçmiş, Müzeyyen buğuyu sezmişti."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder