14 Kasım 2015 Cumartesi

İNTìHAR DÜKKANI/ JEAN TEULÉ OKUDUNUZ MU?

                 Hani  bir dükkana girersiniz de aklinizda bir sey varken cok baska bir sey alir cikarsiniz ya iste bu kitaba buna benzer bir durumda sahip oldum. Kitap almak icin girdiğim dukkandan
bu kitabi alarak ciktim.:) Ama cok baska bir kitap vardi aklimda inanin.

                 Ben daha once ne bu yazarin adini ne de kitabini duydum. Bir rafta rastladim ve kapagida cok cekici gelmemesine rağmen aldim. Parantez icinde belirtmeliyim ki ilk baskisinin kapagindan cok daha iyi bence. Isim mi çekici geldi acaba? Neyse artik aldim okudum bile gecmis olsun! :) Ben halimden memnunum. Elimde gormus oldugunuz bu kitap sel yayinciliktan cikmis olup....diye başlayasım geldi ama tamam uzatmayacagim kisaca iceriginden bahsedip bu gece neden boyle gevezeligimin tuttugunu anlamadan konuyu kapatacagim.:)

                  Kitap hayatini intihar aletleri satarak surduren bir aileyi anlatiyor. Intihar bu ailenin hayatinin odak noktasiyken  gun geliyor hersey bir anda nasil degisiyor. Kitabin sonu benim hic beklemedigim bir sekilde bitti.

                Dili oldukca akici. Ismail Yerguz cevirisi. Ilk sayfadan itibaren hikaye sizi icerisine cekecek. Okumaktan cok zevk alacaginiz ilginc tasvirlerin oldugu bir kitap bu. Olay orgusu hareketli olmamasina ragmen konu sizi icine cekecek. Kara mizah yapilmis; ölümü bu kadar normal gosteren bir kitap daha yoktur heralde. Ben lafi uzatmayacagim sizi dinlendirecek zihninizi temizleyecek cok guzel bir kitap olmus kesinlikle tavsiye ediyorum. Ayrica kitabin uzun metrajli animasyon olarak sinemaya aktarilmis. Okuduktan sonra izlemek zevkli olacaktir.Iyi okumalar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder