18 Mayıs 2014 Pazar

HAKAN GÜNDAY/ AZ OKUDUNUZ MU?

azHakan Günday adını daha önce duymuştum, fakat kitabını okumamıştım. Bir arkadaş toplantısında yeni tanıştığım bir arkadaşım tavsiye etti. Kitabın içinde geçen bir kaç cümle söyledi. İlgimi çekti kitap. "Okumak istediklerime bir yenisi daha eklendi" diye düşündüm, ama bu kitaba karşı olan merakımın bu kadar büyük olduğunu onu bir kitapçıda görünceye kadar anlamadım. Dükkandan tam çıkmak üzereyken gözüme takılmasıyla onu almam bir oldu.Okuyacaklarım arasında da ilk sırayı aldı birden. İyi ki  arkadaşım tavsiye etmiş ve iyi ki merak etmişim diye düşünüyorum şimdi.
her gün haberlerde izlediğimiz çevremizden duyduğumuz can acıtan ama kendimize uzak tuttuğumuz olayları duyguları öyle güzel bir kurmacayla vermiş ki... Bir duygu harmanı roman... Şiddetin mayasını oluşturduğu öfkeyi, kalabalıkların soğuk yalnızlığını, hırsı, çaresizliği; kadın, erkek ve çocuk penceresinden anlatıldığı romanın bir parçası gibi hissedeceksiniz kendinizi...Belki de bilinç altınızda sakladığınız korkularınızı keşfedecek, başkalarının hayatlarına şahit oluyorum zannederken kendi dünyanızdan kesitler bulacaksınız... İyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder